sâmbătă, 4 decembrie 2010

Mereu uit sa te uit.

Bun .. n`am mai postat de mult timp ceva aici, motivele fiind diverse : n`am avut timp ( asta e de fapt o scuza ) , n`am avut inspiratie, n`am avut dispozitia necesara, m`am saturat sa`mi enumar gandurile aici. Cu toate astea, am observat ca ma linisteste si aici ma descarc eu cu mine, fara sa fiu nevoita sa ma plang cuiva. 
Ma plang mie !
Ce pot sa spun .. chestia e ca zilele astea s`au strans toate intr`un manunchi si s`a format un imens esec. Cine spune ca nu primeste ceea ce a cerut, se inseala amarnic. Spun asta pentru ca am vrut, am implorat agitatie, haos, o persoana dupa care sa`mi fie dor si am primit. Da .. cam aici vroiam sa ajung, iar cel mai nasol lucru e ca nici macar nu stiu ce inseamna DOR. Stiu doar ca de fiecare data cand ma gandesc la el ( nu conteaza care el ) , ma arde pe dinauntru si nu mai pot sa zambesc deloc. Se asterne pe chipul meu un alt chip … unul extrem de pierdut, extrem de nesatisfacut si care cere multi pumni. Cred ca sunt masochista, pentru ca toate astea mi le fac cu propria mea mana … si simt o placere nebuna sa`mi infig de fiecare data si mai tare cutitul in rana asteptand pana vine sangerarea, in urma careia incep sa regret absolut tot. Dar la ce rost ? Oare unde imi e capul cand cred ca merit 100 de sanse ? Am constientizat de`abia acum faptul ca fiecare are 2, maxim 3 sanse. Ce`am facut eu ? Am dat cu piciorul la toate, pentru ca eu cer mereu imposibilul … am fost creata pentru a strica tot si pentru a`mi face singura viata imposibila. Spun multe, extrem de multe chestii care poate ii dor pe ceilalti, dar ma ranesc in primul rand pe mine, apoi pe restu`… pentru ca de fiecare data prefer sa ma dau din calea multora, ca sa fie ei fericiti si uit de mine. Asta ce inseamna ? Ca`s o tampita nu ?
…… probabil n`are nici un sens ce`am scris aici, a fost doar un refugiu ca sa ma eliberez de toate frustrarile.
Ascult acum o melodie care are un vers foarte potrivit pentru starea mea “ Love keeps hatin` on me, so I hate love” . E pe sistemul “ ochi pentru ochi, dinte pentru dinte” .. chiar asa si e, din cate am observat, dragostea parca se tot incapataneaza sa`mi faca rau. Care`i faza ? Nu se vehiculeaza mereu tot felul de teorii ca dragostea e buna, ajuta, e sfanta ? Prostii ! Dragostea e ca un fulg , zboara el ce zboara, dar pana la urma cade si se topeste, dupa care apare alt fulg si tot asa … un intreg ciclu al fulgilor de nea. Chiar nu mai suport sentimentul asta pe care`l am .. nici macar nu stiu cum sa l explic. E un amestec de iubire, nervi, frustrare, evadare, cedare, abandon, singuratate, cam 10 tone de dor, durere cat cuprinde, ochi inchisi, cap lasat, o singura dorinta si mult regret. Un amestec nu foarte favorabil pentru starea in care ma aflu ..
Cum am spus, ma arde pe dinauntru si habar n`am cu ce sa sting asta. Ma cufund in continuare in gandurile mele asteptand sa`i pese cuiva de mine si de ce simt eu.. :)

2 comentarii:

Mihai spunea...

Dragostea e ca un fulg…zboara el ce zboara, dar pana la urama cade si se topeste…Si daca fulgul acesta cade pe obrazul cuiva si se transforma intr-o lacrima, si din ea asa cum este, mica, ii da si altcuiva, cei doi ramanad impreuna si formand un fulg, cum nimeni nu a mai vazut? Dragostea este buna, ajuta si e si sfanta, depinde doar cu cine o imparti si cum, cu cine o imparti…? De aici poate si acest sentiment pe care nu sti cum sa-l explicit, acel amestec de iubire, nervi, frustrare, evadare, cedare, abandon, singuratate, cam 10 tone de dor, durere cat cuprinde, ochi inchisi, cap lasat, o singura dorinta si mult regret.Nici eu nu pot sa-l explic, cu toate ca il simt mai mereu, poate pentru ca sunt alergic la lumea de azi care e superficiala chiar si cand vine vorba de "a iubi" si pentru care de multe ori renunt la mine… Imi pare rau pentru ca te doare. Nu vreau sa par ciudat, dar mie imi pasa de tine si de ce simti, stiu ca e greu…Dar totusi ma bucur cand vad ca mai sunt inca oameni ca tine, carora le pasa cu adevarat de ceilalti si tin la ei, fara sa se prefaca. Zambeste, asa cum o faceai mai mereu in tabara, zambeste...Va veni si vremea cand te vei bucura de toate. :)

Cristian Oana - Andreea spunea...

Iti multumesc din suflet. :)