joi, 4 februarie 2010

Adio


Ai plecat in nemarginita instrainare a viselor mele. Nu stiu cum sa te gasesc, stiu doar ca mi se taie suflul si am nevoie de gazul vital al zilelor petrecute impreuna. Alerg, plang, ma prabusesc, ma ridic si continui. Dar cartierul visului in care te caut e prea mare, si nu stiu ce strada sa aleg. Fac o pirueta nedefinita si fara gratie spre stanga si continui sa alerg. Vad vitrine cu amintiri, vad poze cu noi expuse in magazinele inchise cu lacate imense. Imi desfac hanoracul, ma opresc si pun mainile pe genunchi .. las capul in jos sa trag aer pentru timpul in care o sa mai alerg sa te caut. Am nevoie de tine ! Sunt ca o boala care are nevoie de medicamentul ei. Incep iar cautarea care poate n`o sa aiba nici un finish grandios si cu premii, pentru ca poate n`o sa te gasesc. Suspin intens, dar degeaba fiindca suspinul nu te aduce aproape de mine. Vreau sa ma strangi cat de tare poti in brate si sa nu`mi mai dai drumul. As putea sa ma obisnuiesc sa traiesc doar mirosind parfumul tau. As putea trai pe veci asa. Strada e goala .. alerg mai incet pentru ca e intuneric si luna parca nu vrea sa`mi ofere putin din lumina ei. Asa cum Dumnezeu a dat`o pe ea pentru noapte, asa mi te`a dat mie pentru a putea trai. Iar daca la capatul tunelului ai aparea .. as alerga lasand praful de regret in urma, te`as strange la piept zgariindu`te pe spate din cauza puterii si as inchide ochii reamintindu`mi in mod repetat momentul. Poate si printesele din povesti ar fi geloase ca te am. Dar totul e iluzie, refuz sa mai cred ca te voi gasi. Ma opresc din alergat, ridic capul spre cer si respir greu, dar aerul patrunde adanc. Ezit in prima faza, dar ma intorc din drum si ma impac cu ideea ca in singuratate imi voi creea propria poveste. Poveste fara printi, printese, balauri si zane, ci doar cu mine si cu sentimentele mele. Nici un capitol despre tine, e timpul sa ma gandesc doar la mine si la ce simt eu. O sa incep sa privesc partea scrisa a foii, iar daca nu mi se potrivesc frazele, le sterg si le scriu ca pentru sufletul meu. Adio, capat imens al iubirii mele.

0 comentarii: