sâmbătă, 6 februarie 2010

El si ea. Ea si el. [ O sa fiu mereu aici pentru tine ]

[...]
El: pt ca te stiu
El: si stii ca nu e asa
El: oricat ai zice ca e
Ea: eu nu vreau iubire . pentru ca nu sunt facuta pentru asa ceva
Ea: si nu vreau sa ma iubesti tu
Ea: pentru ca nu merit iubirea ta
El: ma
El: hello
El: ai un punct de vedere
El: care e gresit
Ea: tot ce fac eu e gresit asta stiu.
Ea: dar nu mai incerca sa mi o amintesti mereu.
Ea: poate o sa fac si ceva bun odata si odata.
El: cand? cand va fi prea tarziu ?
Ea: poate nici macar atunci
El: mda
El: ramai cu mintea ta de copil
El: cu telenovele.
Ea: ....
Ea: nu inteleg de ce faci asa. ti am zis de la inceput ca te vreau doar ca un prieten. stii nu poti avea tot ce vrei pocnind din degete
El: explica mi ultima
El: propozitie
Ea: adica nu pot sa te iubesc cum vrei tu. de ce incerci sa ma obligi ?
El: am zis eu ca vreau ceva ?
El: am zis doar ca TE IUBESC
Ea: si de ce ma iubesti ?
Ea: la intrebarea asta stii ca n`ai raspuns.
El: sincer nu stii
El: stiu
El: da..
El: inainte poate stiam
El: acum nu
Ea: poate te minti singur.
El: a trecut
El: 1 an si ceva
El: nu cred ca ma mint singur
Ea: meriti ceva mai mult decat ce`ti pot da eu. obisnuieste te cu ideea ca nu sunt pentru tine. sunt multe trepte mai jos.
[….]
Ea: pot sa ti pun 3 intrebari
Ea: ?
El: zi
Ea: 1. de ce ma iubesti desi nu meriT?
Ea: 2. de ce poti prin cuvinte sa ma faci sa plang mereu?
Ea: 3. de ce tin la tine atat de mult si totusi atat de putin ?
El: mi-ai pus niste intrebari la care nu stiu raspunsurile


p.s. : Iarta`ma !

2 comentarii:

Andra spunea...

Imi place :X

Anonim spunea...

:)
imi place partea cu "Iarta ma" .