vineri, 5 februarie 2010

Crezi ca`s ciudata ?


Am ezitat pana acum sa ma descriu, am sperat ca cei care`mi citesc postarile isi vor face o imagine in ansamblu despre ceea ce reprezint. Dar cum probabil e firesc, iti doresti sa stii cum este cel care scrie aici.
Ma numesc Cristian Oana Andreea, am 16 ani. E imposibil sa fiu obiectiva in ceea ce ma priveste, am tendinta sa ma subapreciez. Nu`s Simona Sensual, ca sa ma supraapreciez. Sunt bruneta, mandra de culoarea naturala a parului meu, am un ten destul de curat pe care il neglijez uneori, am vreo 1.65 si`s o rasfatata si jumatate. Sunt o fata simpla, cu tot cu cele 48 de kile ale mele, pe care cateodata o ia valu` si devine tipicul buzoiencei care vrea sa atraga atentia. Sunt irascibila, suparacioasa, uneori aroganta, inocenta cand vreau, greu digerabila, dragastoasa rar, sufocanta doar cand vreau sa obtin ceva, prietenoasa, dar stiu sa pun o limita celor care cred eu ca nu merita sa`mi fie prieteni, recalcitranta, mofturoasa, incapatanata, insensibila uneori, prea sensibila alteori, dureros de sincera in unele cazuri, plangacioasa, cicalitoare, imatura, obsedata, ambitioasa, exigenta cu mine si cei din jur, fitoasa, ingamfata, extrem de dificila, critica, naiva din pacate, prostuta, fricoasa, geloasa, posesiva, impiedicata, nesimtita cateodata, lenesa, pesimista, rea, rece si extrem de nehotarata.
Imi plac dulciurile, prajiturile, tot ce e legat de ciocolata si frisca. Mananc fructe in prostie, dar nu ma dau in vant dupa obtinutu` lor, adica piata. Prefer sa mearga tatiiii sa le cumpere. Nu`mi place ciorba, desi cateodata ma apuca o pofta nebuna si pan` la urma mananc. Imi plac sarmalele, cartofii prajiti, omletele, piureul de cartofi cum numai tata stie sa`l prepare, pulpele de pui cu cartofi natur la cuptor … mancarea in general. Imi plac unele mancaruri grele dupa cum observati, dar inclin si in partea cealalta balanta, adica mananc salata continuu. Stie el fedex de ce`mi zice vaca. Revenind, pot sa spun ca sunt un dezastru in bucatarie .. de stadiul cartofi prajiti nu am trecut, dar nu e timpul trecut. Imi place sa citesc, imi plac filmele, ador sa exprim ce simt prin scris.
Am simtul umorului dezvoltat, dar din pacate uneori dau in nesimtire si ii jignesc pe cei din jur. Mint pentru a nu provoca suferinta celorlalti si poate nu`s in stare sa`mi asum unele lucruri, dar urasc sa fiu mintita. Sunt rece, imi exprim sentimentele extrem de greu. Nu cred ca le`am spus vreodata parintilor mei sau surorii mele ca`i iubesc. Desi sunt cei mai importanti pentru mine si n`as putea exprima in cuvinte recunostinta care le`o port. Sper sa nu fie prea tarziu momentul cand ma voi decide sa le spun “va iubesc mai mult decat orice”. Am o relatie deschisa cu mama, suntem mai mult decat mama-fiica, suntem cele mai bune prietene. Cu tata ma inteleg de minune, iar cu sora mea ma mai cert uneori, dar este persoana care`mi ofera intotdeauna zambetul de care am nevoie. Am o familie minunata, de asta sunt sigura. Imi place sa visez, desi uneori distrug vise. Plang des, zambesc si mai des, dar sufar din nimicuri. Ma afecteaza usor multe lucruri care nu ar trebui sa ma atinga. Sunt sensibila, chiar daca n`o arat prea des. Imi place sa fiu apreciata. Imi place sa fiu consolata, dar nu stiu sa consolez. Stiu sa ofer o vorba buna acolo unde e nevoie, iar dar vrei poti plange in bratele mele, dar cam atat. Ma enervez repede, n`am pic de calm. Doar cand sunt foarte fericita nu ma poate atinge nimic, poti sa spui ce vrei, sa faci ce vrei ca nu`mi pasa in momentele alea. Uneori ma consider frumoasa, alteori nu. Cred ca am o frumusete cat se poate de naturala fara artificiile exponate astazi pe chipurile tuturor domnisoricilor. Nu ma ascund sa spun despre o persoana ca este frumoasa, daca o consider. Intorc capul dupa un baiat pe strada, daca cred eu ca e dragut si merita sa`i ofer atentie. Nu ma consider inteligenta, dar nici proasta. Stiu sa modelez o problema si sa o rezolv, chiar daca uneori ca sa ma dau interesanta dau impresia ca am neuroni roz. Ador sa dansez provocator, dar nu sunt usuratica. Vorbesc urat , insa nu`s vulgara. Nu sunt genul de fata afectuoasa, dar daca vreau te pot sufoca cu dragostea mea. Nu fumez, nu beau, nu ma atrag chestiile astea. Singura mea dependenta o constituie prietenia. Am nevoie de prieteni mai mult decat am nevoie de aer. Dragostea … e si asta un capitol important in viata oricarei fete, dar cred ca mai am destul timp sa o descopar. Uneori sunt infantila, alteori gandesc mult prea matur pentru varsta pe care o detin. Imi place la scoala, am o medie destul de mare si imi place ca in ciuda acestu lucru, nu sunt catalogata drept “tocilara”.
Imi place sa ma impun, marca de baza a varsatorului, zodia pe care o am. Nu obisnuiesc sa`i calc in picioare pe ceilalati ca sa ajung undeva mai sus, dar daca mi s`ar ivi o oportunitate unica, probabil as face orice compromis ca sa o obtin. Imi place sa cant, de fapt ador asta .. cant de cand ma stiu, dar tracul nu mi`a permis pana acum sa cant in fata multimilor. Sunt in corul scolii, dar nu ma multumesc cu atat. Cred in potentialul meu si nu`mi place sa`i las pe ceilalti sa castige intr`o privinta in care stiu ca sunt destul de buna. Dansul e alta pasiune a mea, mereu mi`am dorit sa fiu intr`o trupa, sa particip la concursuri, dar nu am avut ocazia. Poate n`am cautat`o eu cat a trebuit. Am multi prieteni, poate mai multi decat merit, dar prea putini dintre ei sunt intr`adevar sinceri si ma doare sa spun lucrul asta. Imi place natura si tot ce tine de ea. Imi place sa ma plimb si sa admir ce`i in jurul meu. Imi plac copiii, imi doresc o fetita, pe care sa o numesc Adela, dupa numele bunicii mele, a doua mea mama. Nu mai e printre noi, dar simt cum ma priveste de sus si cred ca e mandra de mine. Mi`e extrem de dor de ea si mi`as da cativa ani din viata doar ca sa o am alaturi de mine cateva clipe, sa`i spun cat o iubesc si cat de mult imi lipseste. Viata e destul de grea si eu inca n`am vazut nimic. Nu`mi este frica sa o infrunt. Sunt un suflet bun, insa un om rau uneori.
Am obosit sa arat ca pot fi si altfel..

2 comentarii:

Desteee spunea...

descrierea se potriveste foarte bine zodiei varsator;))

CaZnAcU spunea...

fff tare oana asta.............io unu o consider exemplu pt toate fetele......