sâmbătă, 6 februarie 2010

I want my own Edward Cullen


Cate fete din lumea asta nu viseaza la un baiat ca vestitul Edward Cullen din Twilight ? Vreau si eu vampirul meu, reticent la inceput , dar apoi extrem de pasional. Nu`s genul “ damn. i`m in love with him “ si bla bla , tipete de pitipoanca and stuff like that, dar nu mi`ar displace un tip ca Edward. As prefera sa am un vampir langa mine, decat un nesimtit. In plus, Edward e genul vampirul indragostit. ( nu stiu daca vampirii sunt clasificati, dar fie .. ramane intre noi ). M`as simti atat de in siguranta langa el si as face probabil orice compromis pentru el, tinand cont de faptul ca poate imi asum anumite riscuri cu fiecare minut petrecut aproape de el. Si nu`mi place actorul Robert Pattison, doar vampirul Edward Cullen in toata puterea cuvantului. Imi place tipul lui de baiat puternic, fara nevoia de un sprijin stabil din partea unui membru din exterior, fiind capabil sa si`l creeze singur. As fi langa el suflet, trup si SANGE .. oricand, oriunde si oricum. ( aici chiar am luat`o razna. m`a lovit filmu` prea tare ). In ciuda tuturor impedimentelor majore, mi`as dori sa am propriul meu Edward Cullen.

1 comentarii:

Anonim spunea...

si eu vreau unul . crede ma .