luni, 15 februarie 2010

NEincredere

Deci sa va explic cum sta treaba cu increderea din punctul meu de vedere. Prin ochii mei pana acum increderea era totul, eram o biata naiva care credea aproape orice. Bun. In momentul de fata mi`am propus sa nu mai am incredere in nimeni, nici macar in mine prea multa ca dupa aia mi`o iau in cap. Mi`au demonstrat multi si multe ca nu este posibila increderea in ziua de azi. De ce? Pentru ca fiecare e pentru el, nimeni nu mai este dispus sa`l ajute pe cel de langa el fara sa obtina un beneficiu in schimb. Urasc ipocrizia, indiferenta, falsitatea si nesimtirea. Din pacate, “calitatile” astea le au majoritatea indivizilor printre care traim. Poate chiar eu dispun de ele, dar nu reusesc sa`mi dau seama. Whatever. Treaba e ca am in jurul meu numai oameni care sunt mereu pe faza ca sa se bucure de caderile mele. Si ce credeti? Ca o sa va dau satisfatia sa ma vedeti la pamant? Niciodata. Am facut asta pana acum pentru ca aveam cam 90% naivitate si 10% realism, dar m`am trezit la realitate din cauza palmelor voastre peste ceafa. Hey tu, daca te afli in cercul meu de prieteni te`as sfatui sa nu te mai astepti la incredere din partea mea !

0 comentarii: