miercuri, 24 februarie 2010

Vis


Inchide cartea aia pe care o tii in maini doar ca sa te ascunzi de privirea mea. Promit ca nu ma uit la tine ! ( ba o sa ma uit asa subtil sa`ti vad sclipirea care ti`o ascunzi clipind prea des ). Vreau sa ma vezi ! Vreau sa ma vezi asa cum sunt defapt: nemachiata, cu ochii mici si sireti, cu genele lungi intoarse, cu obrajii inrositi de emotie, cu buzele naturale, cu parul lasat aievea si poate cu bretonul ridicat. Vreau sa ma vezi asa si vreau sa fii prima persoana care ma considera speciala. Vreau sa sa`ti lasi mana moale ca sa alunece pe chipul meu. Iti promit ca daca aluneca prea tare o sa ti`o prind intre palmele mele, ca apoi sa ti`o ridic iar pe obraz. Obrazul meu si atat. Vreau sa te impresionez doar printr`un zambet care sa`mi rasara la un sarut de`al tau. Tot pe obrazul meu si atat. Imi pare rau, dar trebuie sa fug. Se apropie dimineata si ma voi trezi ! Sper ca maine seara sa ne regasim tot aici pe banca noastra. Esti visul meu din care nu mai vreau sa ma trezesc.

0 comentarii: