luni, 8 februarie 2010

Invata`ma

“Poate am crezut ca dragostea
E usor de inteles”

Mereu imi reprosezi ca`s doar o copila naiva. Crezi ca daca ma duc si ma spal pe fata o sa arat ca un adult ? Imi place sa fiu un copil pentru ca totul e mascat de zambet. In ansamblu, a fi un copil reflecta joaca. Imi place sa ma joc, chiar daca materialul meu didactic il reprezinta cuvantul. Imi place sa ma joc pe foaie, imi place sa scriu, iar prin scrierile mele imi descoperi latura infantila, dar mai mult stropul de maturitate pe care il detin, chiar daca tu refuzi sa`l suprinzi in mine. Spune`mi, dragule, iti este frica de faptul ca as putea sa te ranesc ? N`as face asta, ai incredere in mine ! Tu esti cel care ma ranesti, in fiecare minut al faptelor tale. Nu vrei sa ma descoperi, nu vrei sa ma cunosti, nu vrei sa ma simti. Pot fi ceea ce`ti doresti, poate mai mult de atat. Doar condu`ma pe drumul nostru, pe drumul fara pietre, pavat intens cu ciment, pe drumul unde din seceta va iesi floarea noastra. De ce refuzi sa ma inveti sa fiu a ta ?

“Pentru ca totusi tu erai pentru mine ca o mangaiere, o alinare pentru

Sufletul iernii mele”


Dedicat: NIMANUI .

1 comentarii:

ana spunea...

Superba postarea!Felicitari!