luni, 15 februarie 2010

Asta sunt si n`o sa ma schimbi tu

Cel mai de pret lucru: familia.
Cand sunt suparata: ascult melodii lente, mananc si dau mesaje in prostie.
Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: tabara cu tovarasii mei, colegii.
Cand vreau sa ma relaxez: ascult muzica, ma plimb, citesc, scriu.
Alt loc unde as trai: America.
Cea mai fericita am fost/sunt: cand reusesc ceea ce`mi propun.
Nu spun nu propunerii: de a`mi imbogati vocabularul.
Ma feresc: de oamenii care nu`mi inspira incredere.
Am emotii cand: dau un examen decisiv, cant, vorbesc in fata unei multimi.
Regret ca nu am: stiut sa ma impun atunci cand trebuia.
Nu as renunta nicioadata la: felul meu de a fi.
Ma enervez: atunci cand cineva ma ataca verbal sau fizic, atunci cand cineva se leaga de prietenii mei, atunci cand ceva nu iese cum vreau eu.
O zi perfecta: O dimineata in care sa ma plimb prin parc alaturi de Bianca ( sora mea ) , un pranz linistit cu familia si o seara alaturi de prietenii mei la un suc.

Sunt asa cum vreau eu, nu cum vor altii.

0 comentarii: